Brand identity

We creëren een merkidentiteit die uw visie voor het project vertegenwoordigt. We kiezen voor een bewuste presentatie toe naar buiten, rekening houdend met het doelpubliek en geografische ligging van het vastgoedproject.

  • Projectbenaming

  • Logo en patroon ontwikkeling

  • Huisstijl waaronder typografie & projectkleuren

  • Storytelling

 

Websites

Een projectwebsite niet meer weg te denken uit het verkoopproces. In tegenstelling tot een advertentie is er bij een website de mogelijkheid klanten te begeleiden in een virtueel verhaal en zo de nieuwsgierigheid maximaal te prikkelen.

  • Mobielvriendelijk

  • SSL beveiligd

  • SEO geoptimaliseerd

  • Social media geïntegreerd

Marketing collateral

Wij ontwikkelen een op maat gemaakte set marketingmaterialen voor uw project. Van flyers, mappen en visitekaartjes tot op maat gemaakte borden, tijdschriften en andere coole shit.

  • Brochures

  • Flyers

  • Lastenboeken

  • Briefpapier, visitekaarten, enveloppen,...

  • Videobrochure nieuw

 

Uw project komt digitaal tot leven voordat het fysiek compleet is. Een sterke digitale aanwezigheid geeft potentiële kopers een idee van wat ze kunnen verwachten en stimuleert interesse voor, tijdens en na de oplevering van het project.

  • Marketingstrategie

  • Google ads (gecertificeerd)

  • Social media marketing

  • Blogging

  • Email marketing

Traditionele marketing

Een ideale marketingcampagne bestaat uit vinden van een goede evenwicht tussen digitale en traditionele marketingkanalen. Op deze manier zorgen we ervoor dat uw project zowel on- als offline in de schijnwerpers staat.

  • Huis-aan-huis reclamebedeling

  • Werfcommunicatie

  • Reclamebladen

 
 

Digitale marketing

Contacteer ons

0468 16 34 78

Gentsesteenweg 24,

8500 Kortrijk

Handy links

Privacy statement

Laat ons contact opnemen

BE0730.554.708 - © 2020 Leonards Marketing & Immobiliën 

logo peaker wit met rand.png